Sunday, February 11, 2007

З'ш па сега blog?!

Со ептен мала себе-убеденост и поќе подбуцнување од некои луѓе кои тврдат дека имало ѓоа некој ќар од маливе ѓаволчиња blog-ојве ... од некоја причина зборо blog ми прилега ко за деминутив :-) ... чунки тие биле иднината на модерното новинарство ... демек рапиден news delivery и можност секој да се поигра со новинарство ... шо ме потсеќа на rapid application development ... RND =?= RAD (?!) ... ќe да ќе има нешо тука B-) ... туку да се вратам на мојата првична дигресија ... ми личи ова малку на заблудата при крајо на 90-ине и почетоко на милениумо дека секoј е кадарен за web development па после испадна дека "will code for HTML <> $$$ ами == ЛЕБЧЕ (и тоо црно)" ... али барем ова blog-ојве не изгледа, барем навидум, дека ќе ме донесат до такво дереџе ... па ај реков и јас да му се пробам ;^)

На крајо на краиштата новиве деца слабо оти ќе користат mail и слични технологии кои полека паѓаат во заборав па вака ќе бидам модерен татко ;-)

Е па нека ми е аирлија ... а на вам драги посетители ... ако ви мириса малку на влага ... извинете ама тоо мајка ми ја најде кофата шо ја истури со вода на праго ко бев прваче пред многу години и се запна да го повторела ритуало оти чунким ова било настан еднаков на претходнио ... а мајка мора да се слуша, нали! ;-)

4 comments:

Darko said...

Е па ај честито! :)

Знам дека блоговите како средство за комуникација ги бие лош глас, ама тоа е воглавном бидејќи 80% од луѓето што ги отвораат немаат ништо паметно да кажат... или им е едноставно досадно. Мислам дека првото кај тебе нема да биде случај, а за второто (досадата)... пааа, ние ќе те замараме доволно многу за да те "одмрзи"! :)

Ете, ко за почеток (а и пошто е недела и претпоставувам дека си послободен) мој прв блог request е да напишеш една кратка фото-репортажа од Ванкувер и да ни ги покажеш сите негови убавини :) Мислам дека сите ние би ценеле да видиме кај си, како ти изгледа комшилукот, побитни sights во градот, и сл.

Поздрав

Unknown said...

Zdravo Brat mi!
Airlija neka ti e blog-ot!
Super ti e idejata.
Bidi siguren deka ke imas eden redoven citac.
Pozdrav!

Goran Kimovski said...

Јас знаев дека шом се нафатив да blog-увам ќе морам да си ја опишам и новата ми дома ;-)

Ќе биди и тоо, само не очеквајте да пишам секој ден ... се зависи од мотивација и дали е викендо врнежлив или не ... па дали ќе седам дома или ќе уживам на плажа ;-)

Anonymous said...

Super!
Bash mi e milo sto vaka ke znaeme sto se slucuva, kako ste i kako vi e zivotot so familijata.
Ubavo bi bilo i nekoja fotka od niv da vidime.
Cao